Glad nu ;D

Hejsan!
Idag har jag haft skola och jag har upptäck (med alla andra i min årskurs) att vi har sjukt mycket att göra i Kurs i fyra veckor i sträck. Lite stressad nu...
Ridningen då!
Jag red Drop-In som var jättekul! Hoppade den ganska ung kille. Inte felfritt direkt men jättekul bana på kring 60 cm med oxrar!
Sen på min ordinarie lektion hade vi vikarie. Alla våra vikarier brukar vara roliga och denna var min ridlärare ett tag så jag hade höga förhoppningar. Som slogs ner. Tre WE hinder. Och vi fick bara skritta. SKRITTA en hel lektion. (Bara gå.) På andra sidan red en P3 som gallopperade (springa foooort) och allt och vi skritta. Vi i våran grupp är P7-nivå. 
Besviken blev man som satan, men tur då att man hade ridit innan. 
Och en glad nyhet; JAG SKA FAKTISKT TÄVLA I RIDSKOLE DM!
Wohoo!
Lyckad dag totalt antar jag :)
Johanna.

Lämna en kommentar? <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0