Vad skedde idag

Hej och god kväll! Just ni SMS:ar jag med en kompis och sitter i mammas och pappas säng och skriver. (Bäst internettäckning.) Tänkte kolla på The Vampire Diaries men det funkade inte, då lite besviken... Och sen en aningen sorglig sak; Jag har inte fått en enda kommentar! En ynkaste kan man väl få? Det skulle göra mig superdupermegafoxyglad. Yesbox, slå det om ni kan ;) Men okej, till ämnet jag skulle skriva om; Nu kommer det. Idag hade vi en sån här härlig friluftsdag i min skola då man är ute i fyra timmar och har det trevligt i det härliga vädret. (Till skillnad från förra året då det var 15 minus ute var solskenet och den minus-engradiga kylan ganska mild.) Det var mysigt och skitkul idag faktiskt! Jag älskar innebandy och bandy ute och i år har jag även upptäckt tjusningen med bandy på is. I början av året hängde jag med en killkompis och hans vänner, och det blev lyckat. Jag tappade balansen och hade inte så mycket koll då (första skridskoåket på ett år vett ni) men det var super! Satte även lite mål sen i slutet! Idag hade skolan med sig små mål och klubbor! Jag fick låna en riktig bandyklubba i trä av den tidiga nämnda killkompisen men min tjejkompis använde en sån och vi hade det jättemysigt och roligt. Nu känner jag dock hur ont jag har i halsen just nu. Har båda skrikit ut min ilska och glädje idag... Dock så skulle vi vara där till klockan ett men lärarna drog tio över tolv (fuuu) och till slut kände vi hur krafterna övergav oss och några begav sig till busshållplatsen, andra hemåt raka vägen. Det var en härlig dag i alla fall, och sedan kom jag hem, sov från ett till tre, spelade piano (gick toppen) och har chillat och duschat sen dess. WOW; långt inlägg. Pizza till den som orkar läsa xD /Johanna <3

Lämna en kommentar? <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0