Vad vill jag åsdakomma med min blogg

Hej!
Vem vill inte ha en framgångsrik blogg? Inte jag. Jag vill inte blogga för att tjäna pengar eller för att alla ska se min blogg. Jag bloggar för att jag tycker det är kul, och för att det blir som en egen dagbok, på nätet.
Många startar antagligen bloggar för att man tror att man kommer bli jättekänd och tjäna pengar och så vidare. Men nej, så blir det antagligen inte. I många fall blir man inte superkänd, eller tjänar mycket pengar på sin blogg.
Om ni inte har förstått det än (mina två läsare) så vill jag inte bli känd. Jag vill ha en digital dagbok, inget mer. Om jag kan dela med mig av mina erfarenheter och stötta människor är jag glad. Man ska vara den man är, inte någon annan bara för att man har en blogg. Alla människor är vackra som dem är, och inget annat.
Hejdå (antagligen godnatt)!
/Johanna <3
Fin ros.

Lämna en kommentar? <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0